Powiat Chełm: Informacja o sposobie załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Chełmie

1 min czytania

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, zwracamy się do wszystkich interesantów o załatwianie spraw urzędowych bez osób towarzyszących.

W Starostwie Powiatowym w Chełmie sprawy urzędowe można załatwić:

  • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
  • drogą telefoniczną (wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: powiatchelmski.pl);
  • drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
  • poprzez portal interesanta;
  • za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.

Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle B.
Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:

  • dezynfekcji rąk;
  • noszeniu maseczek;
  • zachowaniu 1,5 m odstępu.

Starostwo Powiatowe w Chełmie,

powiatchelmski.pl/2021/03/29/informacja-o-sposobie-zalatwiania-spraw-w-starostwie-powiatowym-w-chelmie/

Autor: krystian