Powiat Chełm: Informacja o sposobie załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Chełmie
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, zwracamy się do wszystkich interesantów o załatwianie spraw urzędowych bez osób towarzyszących.
W Starostwie Powiatowym w Chełmie sprawy urzędowe można załatwić:
- poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
- drogą telefoniczną (wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: powiatchelmski.pl);
- drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
- poprzez portal interesanta;
- za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.
Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle B.
Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:
- dezynfekcji rąk;
- noszeniu maseczek;
- zachowaniu 1,5 m odstępu.
Starostwo Powiatowe w Chełmie,
powiatchelmski.pl/2021/03/29/informacja-o-sposobie-zalatwiania-spraw-w-starostwie-powiatowym-w-chelmie/
Autor: krystian

