Powiat Chełm: Drogi mieszkańcu! Załatw sprawę urzędową online
Mając na względzie bieżącą sytuację epidemiczną oraz bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy, że sprawy urzędowe w Starostwie Powiatowym w Chełmie można załatwić:
- poprzez portal interesanta;
(aby skorzystać z portalu należy wejść na stronę internetową powiatchelmski.pl, kliknąć w pozycję menu Dla Mieszkańca”, a następnie wybrać Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Katalog e-Usług”;
- poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
- drogą telefoniczną
(wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: powiatchelmski.pl, zakładka Starostwo spis telefonów);
- drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
- za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.
Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle A.
Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:
- dezynfekcji rąk;
- noszeniu maseczek zasłaniających usta i nos;
- zachowaniu 1,5 m odstępu.
Starostwo Powiatowe w Chełmie,
powiatchelmski.pl/2022/01/28/drogi-mieszkancu-zalatw-sprawe-urzedowa-online/
Autor: krystian