Powiat Chełm: Drogi mieszkańcu! Załatw sprawę urzędową online

1 min czytania

Mając na względzie bieżącą sytuację epidemiczną oraz bezpieczeństwo mieszkańców przypominamy, że sprawy urzędowe w Starostwie Powiatowym w Chełmie można załatwić:

  • poprzez portal interesanta;

(aby skorzystać z portalu należy wejść na stronę internetową powiatchelmski.pl, kliknąć w pozycję menu Dla Mieszkańca”, a następnie wybrać Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Katalog e-Usług”;

  • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP);
  • drogą telefoniczną

(wykaz telefonów znajduje się na stronie internetowej: powiatchelmski.pl, zakładka Starostwo spis telefonów);

  • drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm;
  • za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.

Korespondencję kierowaną do Starostwa Powiatowego w Chełmie należy wrzucić do urny, która znajduje się na I piętrze, w skrzydle A.

Jednocześnie przypominamy o zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny:

  • dezynfekcji rąk;
  • noszeniu maseczek zasłaniających usta i nos;
  • zachowaniu 1,5 m odstępu.

Starostwo Powiatowe w Chełmie,

powiatchelmski.pl/2022/01/28/drogi-mieszkancu-zalatw-sprawe-urzedowa-online/

Autor: krystian