Content marketing jako sposób na rozwój Twojego biznesu

Content marketing to strategia tworzenia użytecznych i istotnych treści w celu przyciągnięcia i zbudowania publiczności. Pozwala to na uzyskanie bardziej ukierunkowanego ruchu z wyszukiwarek bez wydawania fortuny. Najprostszym sposobem na dodanie przydatnych treści do swojej witryny jest dodanie bloga. WordPress pozwala na dodanie osobnej strony bloga do witryny i sortowanie treści w kategorie i tagi. Musisz zaplanować swoją strategię treści poprzez znalezienie słów kluczowych, których mogą szukać Twoi użytkownicy. Zobacz nasz przewodnik o tym, jak zrobić badania słów kluczowych dla swojego bloga.

Content marketing

Potrzebujesz pomysłów na to, jak wykorzystać te słowa kluczowe w swojej strategii treści? Oto ogromna lista pomysłów na wpisy na blogu, które możesz wykorzystać na swoim blogu. Content marketing jest bardzo skuteczną i sprawdzoną strategią marketingu Twojej firmy przy niewielkim budżecie. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zobacz ten przewodnik o tym, jak stworzyć skuteczną strategię content marketingu dla swojej firmy.

Podejmuj decyzje w oparciu o dane dzięki Google Analytics

Wielu początkujących przedsiębiorców wykorzystuje swoje najlepsze przypuszczenia, aby zaplanować strategię rozwoju. Nie musisz tego robić, jeśli możesz użyć rzeczywistych danych do podjęcia tych decyzji. Tu właśnie z pomocą przychodzi Google Analytics. Dzięki niemu możesz sprawdzić, ilu odwiedzających wchodzi na Twoją stronę, skąd przychodzą i co robią w tym czasie.

Google Analytics jest dostarczane z dużą ilością informacji. Nawet jeśli jest to starannie zorganizowane i pięknie zaprezentowane, to nadal może być nieco przytłaczające dla nowych użytkowników. Aby w pełni z niego skorzystać, zainstaluj i aktywuj wtyczkę MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPressa i pozwala na łatwe przeglądanie najważniejszych raportów o ruchu w pulpicie nawigacyjnym WordPressa. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to MonsterInsights może również pomóc Ci śledzić klientów WooCommerce za pomocą Google Analytics.

Wykorzystaj media społecznościowe do napędzania ruchu

Platformy mediów społecznościowych mają bardzo zaangażowaną publiczność. Sam Facebook ma 1,47 miliarda aktywnych użytkowników dziennie, co stanowi około 18% wszystkich ludzi na świecie. Twitter, YouTube, LinkedIn i inne platformy społecznościowe również mają bardzo zaangażowanych użytkowników. Z tak dużą liczbą użytkowników, platformy mediów społecznościowych przynoszą ogromne możliwości dla biznesu. Możesz zacząć od stworzenia profilu swojej firmy w mediach społecznościowych i automatycznego udostępniania postów na blogu. Następnie należy ułatwić użytkownikom dzielenie się treściami w mediach społecznościowych. Do tego potrzebna będzie wtyczka mediów społecznościowych dla WordPressa. Te wtyczki dodają przyciski udostępniania społecznościowego do Twojej witryny WordPress.